الجمعة 3 مايو 2024

بسبب الباديكير.. منة فضالي تُجري عملية جراحية

منة فضالي

فن3-10-2022 | 21:17

مصطفى فكيه

كشفت الفنانة منة فضالي، عن خضوعها لعملية جراحية خلال الساعات الماضية في ساقها بسبب "الباديكير"، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".

ونشرت منة، صورة لساقها بعد العملية، معلقة: "من شوية عملت عملية في رجلي بسبب صباعي، وكل ده من الباديكير في ناس هتتريق وتقول يعني إيه باديكير، هقولكم أنا بقالي 9 أيام بشتغل وأنا تعبانة جدا وبتصور وبنزل صور وأنا بضحك وأنا في الكواليس وأنا وسط زملائي".

وتابعت: "اللي عاوزة أقوله إن شغلانتنا صعبة مش ترفيه زي ما كل الناس فاكرة، احنا أكتر ناس بتكون مضغوطة وحقيقي محدش بيحس بوجعك غير نفسك".

وأضافت: "بس بجد كل الناس في لوكيشن الونش من المخرج إسماعيل فاروق لآخر حد في الكرو كان بيساندني، شكرا ليهم فعلًا وحقيقي حب الناس ده نعمة من ربنا".

فيما تستكمل منة فضالي تصوير مشاهدها في مسلسل الونش، الذي أعلنت بدأ تصويره منذ أسبوع، وتجسد فيه شخصية دارين ويشاركها في بطولة المسلسل محمد رجب، محمود عبد المغنى، ميرهان حسين، منة فضالى، دانا حلبى، محسن منصور، إيهاب فهمى، محمد أبو داود، ميمى جمال، حنان سليمان، علاء مرسى، عبير منير، أحمد إمام، الطفلة ريم عبد القادر.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by 🤍𝕸𝖆𝖓𝖔𝖚𝖘𝖍𝖆♍️ (@manoushafadali)

Dr.Randa
Dr.Radwa