السبت 27 ابريل 2024

ميس حمدان: هيفاء وهبي مؤدية وليست مطربة

ميس حمدان

فن4-4-2023 | 01:24

ندى محمد

كشفت الفنانة ميس حمدان، تفاصيل خلافاتها مع الفنانة هيفاء وهبي، أثناء تقديمهما سويا برنامج "شكلك مش غريب" على شاشة إم بي سي قبل عدة سنوات.

وقالت ميس حمدان خلال برنامج “vip" مع الإعلامية أميرة بدر الذي تقدمه على شاشة قناة: "أنا كنت حاسة هيفاء مكانتش حباني ودي حاجة ترجعلها، ومش مطلوب الكيميا تكون موجودة بيني وبينها، مكنتش بتديني الدرجات الصح وبتقلل من درجاتي، ومش حباني ولو غارت مني مش هيبقى غلط هو أنا ميتغارش مني؟".

واستكملت ميس حمدان حديثها: "هي أنجح وأجمل بكتير وهي ساعتها أنا كنت فين وهي فين، لا أقارن نجاحي بنجاحها رحم الله امرئ عرف قدر نفسه، وده لا يقلل من شأني أنا كنت صغيرة ومبدعة في الفقرات اللي كنت بقدمها، وكان في مشهد بعلق على أغنية لأصالة واستائت بدون سبب وأدتت ريأكشن وعدت".

وأضافت ميس حمدان: "بشوف هيفاء ممثلة جيدة  وعندها كاريزما قوية جدًا ومجتهدة وملكة الإغراء بلا منازع المفروض كل اللي بيغنوا يدعوا ليها وفتحت فرصة للبنات الحلوين انهم يغنوا، هيفاء مؤدية مش مطربة يعني جورج كلوني مبشوفهوش ممثل كويس ولكن عنده كاريزما".

برنامج "vip" يذاع يوميًا خلال شهر رمضان على شاشة قناة "هي" ومن تقديم الإعلامية أميرة بدر، ويعرض في تمام الساعة السابعة مساءً ويستضيف عددا من نجوم الفن والرياضة.  

Dr.Randa
Dr.Radwa