الثلاثاء 14 مايو 2024

رامي جمال يطرح «حكايات جميلة» رسميًا (فيديو)

رامي جمال

فن1-2-2022 | 19:22

حسام يونس

طرح المطرب رامى جمال، أحدث أغانيه بعنوان"حكايات جميلة" على طريقة الفيديو Lyrics، عبر قناة الشركة المنتجة "نجوم ريكوردز"، على موقع نشر الفيديوهات العالمي "يوتيوب".

وأغنية "حكايات جميلة"، هي آخر أغنيات ألبومه "ولسه"، من إنتاج "نجوم ريكوردز"، من كلمات محمد عاطف، وألحان رامى جمال، وتوزيع أحمد إبراهيم.


وتقول كلمات الأغنية: "حكايات جميله عايشها انا و في عينيك لاقيها.. الدنيا صبحت جنه وانت معايا فيها.. اللحظه ديه هي اللي ياما حلمت بيها.. من كام سنه .....من كام سنه.. قد اما تقدر يا قمر قرب زياده.. قلبي بلقاك حس عرف معني السعاده.. في 200 دليل علي لهفتي وفيه شهود علي ده.. قرب هنا.. اااه.. قولوله يا ليالي ياليالي مين.. من كتر شوقه كاان بيطبق باليومين.. مين في الحياه من وسط كل الموجودين.. بيحبه قدي انا".

وكان رامي جمال طرح مؤخرًا أغنية "مش حابب"،  وهي من ألحانه ومن كلمات محمد أبو نعمة، وتوزيع موسيقى وميكساج وماستر كريم عبد الوهاب، وإنتاج "نجوم ريكوردز".

وكما استقبل رامي جمال العام الجديد 2022، بطرح اغنية "الجو جامد" وهى التاسعة من ألبومه "ولسه"، وهي من كلمات  إيهاب عبد العظيم وألحان عمرو الشاذلي وتوزيع توما ومن إنتاج "نجوم ريكوردز".

Dr.Radwa
Egypt Air