الثلاثاء 14 مايو 2024

«حبته عقربة» شيرين عبد الوهاب تشعل أزمتها مجددًا مع حسام حبيب وتنتظر قضية

شيرين عبد الوهاب

الهلال لايت 20-7-2022 | 09:08

ميادة عبد الناصر

عادت شيرين عبد الوهاب مرة أخرى لتتصدر التريند على جوجل وجميع وسائل التواصل الاجتماعي بعد تصريحات مثيرة للجدل أدلت بها مع الإعلامية لميس الحديدى في برنامج " كلمة أخيرة " حول علاقتها بطليقها حسام حبيب والذى قالت عنه عند سؤالها هل مازالت تحبه " حبته عقربة.. انا فى حياتى محدش أذانى كدا" بجانب الكثير من التصريحات الغريبة والتي تسبب في حالة من السخرية و الغضب بين رواد السوشيال ميديا.

تصريحات شيرين عبد الوهاب المثيرة للجدل 

قالت شيرين عبد الوهاب عن خلافها مع طليقها حسام حبيب من خلال تصريحاتها الغريبة : حسام حبيب طلب 10 % من أرباح شغلى.. أنا اتجوز قرد ومارجعش ليه تانى.. ومش عايز أعرف حد اسمه حسام تانى".

وأضافت: "أنا استاهل الضرب عشان طلعت قلت ما بيخدش منى فلوس.. أنا أسفة للناس عشان كدبت عليكوا، وهتعب عشان أرجع تانى شيرين اللى ضيعتها.. وعلاقتى بحسام عمرها ما كانت حب".

وكانت شيرين قد نفت كل تلك الاتهامات خلال الفترة الماضية، حيث أشارت شيرين إلى أن حسام حبيب لم يستولي علي أموالها في أي وقت من الأوقات، قائلة: "بصراحة حق الله أن حسام عمره ما أخد مني فلوس ولا استفاد مني ماديا بل بالعكس تماما أنا ما عرفش احوش  فلوس ليا غير لما اتجوزت حسام عشان كان بعكس اللي بيتقال تماما وهو كان بيحافظ علي مالي ودي صراحة عشان دي حاجة هسأل عليها قدام ربنا"، لتعود اليوم وتؤكد كل تلك الاتهامات.

اقرأ أيضا:

عيب السخرية.. أسرة حسن أبو السعود ترد على المسيئين للموسيقار الراحل

بعد تصدرها التريند .. أزمات في حياة شيرين عبد الوهاب

 

أول رد من حسام حبيب على تصريحات شيرين 

من جهته، قرر حسام حبيب، اللجوء للإجراءات القانونية للحصول على حقه وفى تسجيل صوتي متداول: "أكيد هيكون في إجراء قانوني، عمري ما دافعت عن نفسي وعمري ما تكلمت طبعا كل ده كلام مرسل، الكلام اللي أنا هرد بيه كلام كله بوثائق، مش هقول كلام مرسل، كل حاجة دلوقتي بحضرها، حفاظا عليها وسمعتها، وعلى بيتها، مكنتش بتكلم".

Dr.Radwa
Egypt Air