الإثنين 29 ابريل 2024

أعيط للناس .. سلوى عثمان توجه رسالة شديدة اللهجة لهؤلاء | خاص

سلوي عثمان

فن18-3-2024 | 15:53

ياسمين محمد

حرصت الفنانة سلوى عثمان على الرد على انتقاد بعض الأشخاص لظهورها في فيديوهات على السوشيال ميديا أثناء كواليس مسلسل "محارب" وهي سعيدة بعد أيام من وفاة والدها الفنان الكبير محمد عثمان علي.

قالت سلوي عثمان أثناء حوارها مع دار الهلال:"مين قالهم أني مش حزينة على وفاة والدي،مش لازم أطلع اعيط للناس 24 ساعة علشان يعرفوا أني حزينة على فراقه،العياط والحون ده بيني وبين نفسي، حياتي الشخصية دي خاصة بيا".

تابعت سلوي عثمان:"مش لازم أصدر لجمهور حزني على وفاة والدي، وكمان هو كان تعبان ربنا رحمه، الفيديوهات اللي طلعت فيها مع حسن الرداد كانت دعاية لمسلسل مش هزار، أنا لحد دلوقتي ببص لحاجة والدي اقعد اعيط على فراقة".

مسلسل "محارب" بطولة حسن الرداد، أحمد زاهر، ماجد المصرى، ناهد السباعى، نرمين الفقى، منة فضالى، تامر عبد المنعم، ملك أحمد زاهر، سلوى عثمان، محمود البزاوى، عابد عنانى، نور محمود، أحمد عنان، كريم العمرى، سماء إبراهيم، عفاف شعيب، غفران محمد، محمود الليثى، محمود عمرو محمود ياسين، حسن عيد وعدد آخر من الفنانين. مسلسل محارب تأليف محمد سيد بشير وإخراج شيرين عادل وإنتاج أحمد السبكى، تدور أحداثه فى إطار اجتماعى تشويقى حول الشاب عزيز القادم من الصعيد، ويعيش مع أسرته فى القاهرة وتتغير حياته تماماً بعد وفاة والده، حيث يضطر للعمل لإعالة أسرته حتى يكتشف سراً كبيراً له علاقه بميراثه من والده هذا السر يغير مسار حياته تماماً.

Dr.Randa
Dr.Radwa