الأحد 6 اكتوبر 2024

رامي صبري يكشف أسباب إلغاء حفله الأخير بالجامعة الصينية

رامى صبرى

فن2-10-2024 | 22:54

أحمد نيازى الشريف

كشف النجم رامى صبرى عن أسباب إلغاء حفلة الاخير، والذى كان من المقرر أن يقام خلال الأيام القليلة المقبلة بالجامعة الصينية.

جاء ذلك كتب الفنان رامى صبرى عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك " منشورا يوضح فيه ذلك قائلاً:" تم الغاء حفله الجامعة الصينية لعدم احترام منظمين الحفل لمكانتي".

وتابع رامي صبري خلال حديثه فى المنشور قائلاً:" واي شخص هيحاول يعمل كده في اي حفله مره تاني هيتم الغاء حفلته ذي ده كده، مضيفاً "وده تحذير شديد لأي حد بيشتغل في منظومه الحفلات، ...شكرا ".

وسبق أن طرح النجم رامى صبرى خلال الفترة الأخيرة الماضية، أحدث أغاني ألبومه الجديد "أنا جامد كده كده" وذلك بعنوان "فيها إيه"، وذلك عبر تطبيق الفيديوهات الشهير"يوتيوب" وجميع منصات الموسيقى المختلفة وأيضا محطات الراديو.

وتأتى أغنية "فيها إيه"، للنجم رامى صبرى من كلمات محمد عاطف، ألحان رامي صبري، توزيع أسامة الهندي، ولم تُعرض الأغنية بطريقة الفيديو كليب.

وتقول كلمات أغنية «فيها إيه»: فيها إيه لو أنا وأنت اخدنا بعضنا كدا وبعدنا عن عين اللي حاسدنا ما ده معادنا فيها إيه حبيبي يلا طاوعني بدل ما تلوعني معاك أجمل دنيا بتجمعني شايفك فارق في عينيا غير كل الناس حواليا من كتر غلاوتك عندي شوقي ليك مبقاش بيهدي بتحدى اللي يحبك قدي أنا ولهان بيك".