السبت 1 يونيو 2024

أغنية "قلبي بلاستيك" لـ"روبي" تريند يوتيوب في أقل من 24 ساعة

روبي

فن1-6-2021 | 13:44

ميرنا عادل أديب

حقق كليب أغنية "قلبي بلاستيك" للمطربة روبي، المركز الثالث في موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، حيث حصد أكثر من 337,139 مشاهدة في أقل من 24 ساعة.

وطرحت المطربة روبي، مساء أمس، عبر حسابها على "اليوتيوب" أغنيتها الجديدة "قلبي بلاستيك"، التي تعد من كلمات وألحان محمد يحيى، و توزيع جيزو، ومكساج وماستر ماهر صلاح.

وجاءت كلمات أغنية" قلبي بلاستيك" على النحو التالي:

"مش هحب تاني أيوه تاني .. قلبي بلاستيك أصله أناني آه أذاني وطلع فستك.. خد فرحتي وحناني ودنيتي راح حب صاحبتي وطلع فستك.. آه منك صنف خاين و بتاع حركات كل اللي اتخان معايا يعمل لايكات.. ما هو خد فرحتي وحناني ودنيتي راح حب صاحبتي و طلع فستك.. باي باي حبيبي باي باي مش معايا في الجاي.. أغنيهالك أزاي معاها طبلة و ناي.. آه يانا آه أنا هشتكي لباباه .. أنا روحت ليه ورا اللي بيتسلى ده بيتسلى.. آه منك صنف خاين و بتاع حركات كل اللي اتخان معايا يعمل لايكات.. ما هو خد فرحتي وحناني ودنيتي مش بس صاحبتي ده عرف شله.. باي باي حبيبي باي باي مش معايا في الجاي.. أغنيهالك أزاي معاها طبلة و ناي.. مع السلامة باي باي مش معايا في الجاي.. أغنيهالك أزاي معاها طبلة و ناي".

ويذكر أن روبي، طرحت مؤخراً أغنية "حتة تانية"، التي حققت نجاحًا باهرًا عبر موقع "اليوتيوب" وهي تعد من كلمات وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع وماكس وماستر توما.