الثلاثاء 21 مايو 2024

ابنة هالة صدقى تواسيها بهدية بعد طلبها فى «بيت الطاعة» (صورة)

هالة صدقي

فن3-6-2021 | 13:37

ميرنا عادل أديب

نشرت الفنانة هالة صدقي، لوحة فنية،  أهدتها لها ابنتها، لتعبر لها عن حبها، ظهر فيه ملامح لثلاث أشخاص، معبرًا عن وجود أم تجلس جوار أطفالها محتضنة أبنائها.

وشاركت صدقي، صورة للهدية مشوقة جمهورها لمعرفتها، عبر حسابها الشخصي على"إنستجرام"، قائلة:" طبعا هتسألوا على هدايا العيد ميلاد.. أجمل هدية من بنوتي قعدت ترسم فيها يوم كامل، لوحة لها ألف معني.. بس رجلي معوجة".

وأنهالت على الصورة ردود افعال إيجابية من قبل الجمهور، على النحو التالي: "ربنا يخليكي ليهم ويخليهملك يارب"، وعلق آخر:"لأمش عوجه ولا حاجة ..دى بنوتة جميلة عارفة الاتيكيت فى قاعدة البنات الحلوين اللى زيك يا لولو.. ربنا يبارك فيها وفى اخوها وعقبال 1000سنة سنة ياقمر"، وأخر قال:"كل سنة وانتي طيبة ياجميلة.. ياأصيلة صورة جميلة جداً ربنا يخليكي ليهم"، وأخر:"ماشاء الله رسمة جميلة ربنا يباركلك فيهم.. كل سنة وانتي في خير وسعادة".

يذكر أن هالة صدقى أعلنت مؤخرًا عن تقلقيها إنذار بالطاعة من زوجها سامح سامي، حيث شاركت عبر حسابها على "إنستجرام" ساخرة من الأمر، قائلة:" خبر سيئ لكل اللي تقدموا لي، فالزوج طلبني في بيت الطاعة، مع إنه الشهر اللي فات عمل فيديو وطلقني فيه، وصحيح هو في أمريكا وأنا في مصر فشكلها هتكون طاعة أون لاين".

وأضافت: "استأذنكم علشان انزل اشتري الطشت والجلابية ، بس حد عارف ممكن اجيب الولاد ولا لا .. مقولة غراب البين طلعت كذب.. مفيش فراق ولا حاجة.. بلاغ للعرسان لما افض الاشتباك هنعمل طلبات جديدة.. المسخره بعينها".