الإثنين 29 ابريل 2024

روبي تطرح أغنية «لازقة خفاش» على بوتيوب (فيديو)

روبي

فن24-8-2021 | 22:13

حسام يونس

طرحت الفنانة روبي، أحدث أغانيها بعنوان " لازقة خفاش"، على طريقة الـ"Lyric video"، عبر قناتها الرسمية بموقع نشر الفيديوهات العالمي "يوتيوب".

والأغنية من كلمات صابر كمال، الحان بلال سرور، ميكس آند ماستر ماهر صلاح، إنتاج  الراشدي للإنتاج.

وروجت روبي لـ أغنيتها الجديدة "لازقة خفاش"، من خلال نشرها صورة البوستر الدعائي الخاص بالأغنية، عبر حسابها الشخصى بموقع التواصل الاجتماعى "إنستجرام"، وكتبت: " ادخلو دلوقتي اسمعو اغنية لازقه خفاش كاملة علي قناتي علي اليوتيوب، اللينك في البايو".

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Ruby (@therubyegy)

وتقول كلمات الأغنية: "وانا اقول لا مايعملهاش ده لازقلى لازقة خفاش..قمت بقى انت عاملى مفاجئة وبعتنى بيعه من ام بلاش..وانا اقول لا مايعملهاش ده لازقلى لازقة خفاش..قمت بقى انت عاملى مفاجئة وبعتنى بيعه من ام بلاش..وجاتلى البلوه على سهوه وانا والله مش ناقصه..خفت لاموت من القهرة روحت متحزمة وراقصة..وجاتلى البلوه على سهوه وانا والله مش ناقصه..خفت لاموت من القهرة روحت متحزمة وراقصة..بجهز للفرح فستان وقاعده بطفش العرسان واتفقنا نجيب كام عيل لأ واخترنا الاسامى كمان..اديك قلبت الضحكه عياط بدل ما اقول بلوا الشربات قاعده بلقم القهوة..جاتلى البلوه على سهوه وانا والله مش ناقصه..خفت لاموت من القهرة روحت متحزمة وراقصة..ياعينى عليا عايشة ولاهية وانتى الامرة و انتى الناهية..بقي تقابلنى بالفين مرحب وتودعنى بستين داهية..يا بير غويط يا سهن يا خن.. انا كابسه قهرتي كابسة بن..لا عارفه اشكى ولا استهوي..جاتلى البلوه على سهوه وانا والله مش ناقصه..خفت لاموت من القهرة روحت متحزمة وراقصة".

وكانت روبي روجت بالأمس لأغنية "لازقة خفاش" على حسابها عبر "إنستجرام"، وعلقت قائلة: " فرفشو يا مفركشين، استنوا أغنيتى الجديدة لازقة خفاش كاملة عبر قناتى على يوتيوب بكرة الساعة 9".

وفي سياق متصل، تشارك روبي في حفل الكينج محمد منير، والمقرر إقامته 26 من الشهر الجاري، حيث كشف الموقع الرسمي للحفل عن مفاجأة وهي انضمام روبي للحفلة مع الفنان محمد منير، على المسرح الروماني بمنطقة مارينا بالساحل الشمالي.

ويعرض حالياً للفنانة روبي مسلسل "شقة 6"، على منصة "شاهد"، وتدور أحداث العمل في إطار الإثارة والغموض والرعب حول الأشياء الغريبة التي تحدث في الشقة رقم 6.

"شقة 6" من بطولة روبي، صلاح عبدالله، أحمد حاتم، هاني عادل، محمود البزاوي، ملك قورة، رحاب الجمل، حمزة العيلي، سماء إبراهيم، تامر نبيل، فرح، سيد رجب، وقصة مصطفى يوري، سعاد القاضي، وتأليف نبيل شعيب، رفيق القاضي، وإخراج محمود كامل.

Dr.Randa
Dr.Radwa