الجمعة 10 مايو 2024

تامر حسني يفاجئ عروس في حفل زفافها بلوس أنجلوس (فيديو)

تامر حسني

فن7-11-2021 | 14:46

نورهان اسامة

أحيا نجم الجيل تامر حسني حفل زفاف أمريكي بـ لوس انجلوس اليوم، بالاتفاق مع والدة العريس لمفاجئة العروسين، وأعرب "تامر" عن سعادته بذلك الزفاف بسبب تلك المفاجأة التي أحبها هو شخصيًا.

وشارك تامر حسني عبر حسابه علي "إنستجرام"، فيديو لحظة دخوله للحفل ومفاجأة العروسين الذين أعربا عن صدمتهما بالبكاء، وعلق تامر علي الفيديو: " نادين و ديڤيد فرح غنيت فيه النهارده في امريكا لوس انچلوس حقيقي كان من اجمل الأفراح عشان الجميل ان والدة العريس كانت متفقه معايا و عامله مفاجأه ليهم منغير ما يعرفوا و فهمتهم اني مش هاجي و مش فاضي و هما اصلاً كانوا حاطين اغنيتي ميحرمنيش منك لرقصتهم الاولى و مكانوش متخيلين اني موجود لحد ما دخلت فاجئتهم".

وتابع: "زي ما انتوا شايفين فرحتهم جميله قد ايه و فعلاً غاليه عندي اوي. عايز اقولهم حبكم ليا اثر فيا اوي طول الفرح و انا كمان حبيتكم جداً انتوا و كل ضيوفكم اللي بيحبوكوا بجد شكراً للي نظموا الخطه الجميله دي اولهم والدة العريس الجميله و تامر يحيى و محمد شمس و ربيع رضا و هاني هانز و ميرنا".

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

 من ناحية أخرى، يواصل نجم الجيل نجاحه بأغنيته الجديدة "يا فرحة"، والتي طرحها على قناته الرسمية عبر موقع الفيديوهات "يوتيوب".

والأغنية من كلمات وألحان تامر حسني، توزيع علي فتح الله، تسجيل عبد الرحمن شوقي وجلال فهمي، إخراج تامر حسني.

وشارك تامر حسني في فيلم "مش أنا" الذي عرض هذا العام بجميع دور العرض السينمائي، من بطولة تامر حسني حلا شيحة وماجد الكدواني و حجاج عبد العظيم وسوسن بدروعصام السقاو محمد الجوهري ومن تأليف تامر حسني ومن إخراج سارة وفيق.

Dr.Radwa
Egypt Air