الأربعاء 15 مايو 2024

تتصدر الترند.. أغنية رامي صبري «هموت من غيرها» تحقق مليون مشاهدة (فيديو)

رامي صبري

فن20-11-2021 | 18:34

حسام يونس

حققت أغنية "هتموت من غيرها" لـ رامي صبري، نجاحًا كبيرًا، حيث وصلت نسبة مشاهدة الأغنية مليون مشاهدة بعد يوم واحد فقط، من طرحها عبر قناته الرسمية على موقع نشر الفيديوهات الشهير"يوتيوب"، وتتصدر حاليًا التريند رقم 1.

وكان الفنان رامي صبري روج لأحدث أغانيه بعنوان "هتموت من غيرها" على طريقة الموشن Lyrics، من خلال نشره مقطع فيديو قصير  للأغنية، عبر حسابه على "إنستجرام"، وعلق قائلاً: "هموت من غيرها، اسمعوها كاملة على يوتيوب من اللينك في البايو".
 
والأغنية من كلمات أحمد المالكي، وألحان شريف بدر، وميكس وترتيبات الموسيقى أسامة الهندي، وإنتاج R Music production.

وتقول كلمات الأغنية: "أوقات الحاجة اللي في ايدنا.. اللي احنا عليها اتعودنا بنقول إنها مضمونة وباقية ومش هتروح..وانا دايما كنت بعيد عنها قال إية فاكر نفسي ضامنها..مش عارف إني سايبها كتير قلبها مجروح..وانا بغلط كانت بتحذرني تقولي بلاش..هيجيلك يوم فعلا تخسرني مبسمعهاش..ونسيتها وعمري ماكنت بحافظ على مشاعرها والقلب القاسي أهو خسرها.. وهموت من غيرها... هموت من غيرها..أنا عايش تاية في الدنيا..عمرها ماسبتني ولو ثانية..وحشاني بجد ونفسي أشوفها وخايف أقول..ودي مش عايزاني في دنيتها من كتر القسوة اللي شافتها.. أهي راحت مني وبعدت عني وانا المسئول.. وانا بغلط كانت بتحذرني تقولي بلاش..هيجيلك يوم فعلا تخسرني مبسمعهاش..ونسيتها وعمري ماكنت بحافظ على مشاعرها والقلب القاسي أهو خسرها..وهموت من غيرها... هموت من غيرها".