الجمعة 3 مايو 2024

هدى زوجة علي الحجار: موجودة معاه في كل حفلاته وقبل الجواز عاكسني بـ«عارفة»

هدى زوجة علي الحجار

فن8-7-2023 | 21:18

مها الشيخ

قالت هدى زوجة الفنان علي الحجار إنها دائمة التواجد في حفلاته، مشيرة: "طبعا موجودة ومقدرش اسيبه، وانا مثل الجمهور احب استمتع بغناه، انا باجي زي الناس لأن دي المتعة بتاعتي، وبعدين عشان انا مراته بقى واقف جنبه واشوف عايز حاجة كل شوية".

وأضافت زوجة الحجار خلال لقائها مع الاعلامية سهير جودة عبر صفحتها على فيسبوك، على هامش حفلته بالامس، أنها تحب كل اغاني على الحجار، ولكن هناك أغاني مميزة تحب ان تسمعها، منها؛ (عارفة) وعاكسني بيها في البداية،  و(انتي طلعتيلي منين) عشان غناها لي لكنه قدمها من قبل وشعر انها لم تاخذ حقها فقام بتجديدها وغناها لي، واغنية (بطلة حكايتي)".

وكشفت هدى عن كواليس لقائها بالفنان علي الحجار، قائلة: "كنا صحاب في البداية وهو كان صديق زوج صاحبتي، وحصل تواصل بينا في اول مرة شوفنا بعض، ومكنش حب من اول نظرة، احنا قعدنا صحاب لمدة سنة تقريبا، صحاب بس،  وحصل الزواج بعد سنة من تعارفنا".

وعن مدى قلقها من الارتباط من الحجار بالرغم من تعدد تجاربه، قالت إنها لم تخشى من ذلك، فلقد عرفته وهو منفصل، واتخذ قرار بالعزوف عن الزواج، مشيرة: "قبل ما نتجوز فضلنا صحاب فترة، وعرفته على حقيقته، هو مش عشان ارتبط كتير يبقى مزواج، لا هو شخص  طبيعي حظه مش حلو  زيه زي أي شخص في الدنيا، وهو كشخصية مفهوش عيوب  تخليني اخاف منه، وسنوات زواجنا العشرين تثبت صوابي".


Dr.Randa
Dr.Radwa