الأحد 28 ابريل 2024

«من تخلت عنها وعن والدتها لـ أنا كنت بهزر».. قصة ادعاء فتاة أنها شقيقة شيرين عبد الوهاب

شيرين عبد الوهاب

فن11-1-2024 | 20:17

ياسمين محمد

تصدرت الفنانة شيرين عبد الوهاب تريند محركات البحث جوجل خلال الساعات الماضية، وذلك ادعاء أحد الفتيات أنها شقيقتها، واتهمتها انها تخلت عنها وعن والدتها.

نشرت فتاة تدعي منيرة  مجموعة فيديوهات على حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي الفيسبوك، قالت أن شيرين تخلت عنها وعن والدتها ماهو أثار حالة من الاستهجان وغضب الجمهور الأخيرة.

سرعان ما رد شقيق شيرين عبد الوهاب محمد عبد الوهاب على هذه الفيديوهات، قائلا:«حسبي الله ونعم الوكيل.. أهو زي ما أنتوا شايفين كده.. ناس مريضة وحقودة ومقرفة وغلاوية.. وبلاوي بتتحدف علينا.. وناس أقسم بالله ولا لينا علاقة بيهم.. مستنقع قذارة،خلصنا من لوسي جابتلنا توتي وناس ولا تعرفنا تطلع تقول علينا كلام كله افترى، ما يعلم بيه إلا ربنا، ودلوقتي واحدة بتقول أنها أختنا من الأم وبكرة واحدة تانية من الأب، وشوية ونلاقي أخواتنا في الرضاعة كمان، ما هي هيصة بقى ومش هنخلص».

وأضاف:«مش عارف أقول حسبي الله ونعم الوكيل على مين بالظبط، على الناس دي، ولا على اللي حطنا في الليلة دي غصب عننا،سيتم تقديم بلاغ رسمي ضد المريضة دي.. نشوف إيه حكايتها.. ومين وراها».

بعدما نفي محمد عبد الوهاب حديث هذه الفتاة وأكد أنه يتأخذ موقف قانوني ضدها، نشرت فيديو اعتذر على حسابها الشخصي، قائلة:«احنا شعب بطبيعته بيحب الهزار ولكن أنا مشهرتش بشيرين، اللى شهر بشيرين اللى روج للفيديو دون التأكد منه، يا شيرين حقك عليا انا كنت بهزر والناس اللى خدته بجد عايزين يعملوا قلق».

Dr.Randa
Dr.Radwa