الأحد 19 مايو 2024

شيرين رضا مطلوبة على جوجل لهذا السبب

شيرين رضا

فن27-10-2021 | 17:53

رضوى سمير

ظلت الفنانة شيرين رضا حديث الناس والسوشيال ميديا، بعدما استضافتها الإعلامية لميس الحديدي في برنامج "كلمة أخيرة" المذاع على قناة on، وتصدّرت بعدها محركات بحث "جوجل" بسبب تصريحاتها خلال الحلقة عن ابنتها نور، ورأيها في الزواج، وعن تعرّضها للخيانة الزوجية من قِبَل صديقتها، وحديثها عن القبلات في السينما.

تحدثت شيرين خلال الحلقة عن ابنتها نور عمرو دياب، وأوضحت أنها تعمل "بلوجر": "نور شخصية بسيطة جداً في حياتها مابتحبش تلبس ماركات وده طبع أخدته مني أنا كمان مش بحب أتباهى بحاجة وأنا ست بسيطة فلما لقت إن ده مبدأها حبت يبقى هدفها كبلوجر مساعدة الناس إنها تروح البراندات البسيطة زي "زارا" و"أتش أند أم" إللي تمنها بسيط وشيك في نفس الوقت".

ومن التعليقات التي كتبها الجمهور تعليقا على تصريحات شيرين رضا :" حضرتك زارا دا هدف حياه لآخرين بلاش تحسيسينا أنه حلم تافه كدا ال مش غالي انتو هتمرضونا"، و" العتبه زعلتكم في أيه بس"، و" قسما بالله الناس ده عايشه في كوكب لوحدها الحمد الله الذي عافانا"، و" لاء حضرتك احنا بالنسبالنا بننزل نجيب من وكاله البلح"، و" الناس دى عايشه فى كوكب زحل"، و" اشتغل لغاية لما Zara متبقاش براند".

وتحدثت شيرين أيضاً، عن تعرضها للخيانة الزوجية من صديقتها المقربة قائلة: "قصة وجع كبيرة.. ورفضت أواجهها بده هقلها إيه يعني.. ليه عملتي كده!؟"، وأضافت: يوم ماحصلت الخيانة قررت  أقطعها من حياتي  تماماً، كما كشفت انها فور الواقعة إنتهت علاقتها بزوجها  قائلة: "كان الموقف ده نهاية علاقتي بزوجي".