الخميس 9 مايو 2024

خالد سرحان يسخر من محمد رمضان.. اعرف ماذا قال

خالد سرحان

فن3-6-2021 | 22:13

حسام يونس

شارك الفنان خالد سرحان، جمهوره بصورة جديدة له على حسابه بموقع "إنستجرام"، وعلق عليها بشكل ساخر، مستهدفا النجم محمد رمضان. 

وعلق خالد سرحان على الصورة قائلا: "صحيت من النوم النهاردة على مكالمة من موظف البنك، بيقولي جم يسحبوا قسط القرض اللي عليا، ملقوش فلوس في الحساب.. عايز أقول للبنك عيب كدا، أنا لحم كتافي من خيركم، والـ75 جنيه اللي في الحساب، معايا في البيت قدهم  3 مرات ولا يهمني".

يأتي تعليق خالد سرحان، على غرار فيديو يثه اليوم النجم محمد رمضان، أكد فيه تلقيه اتصالا من أحد البنوك لإخطاره بأنه تم الحجز على حساباته لدى البنك.

وقال رمضان: "صحيت من النوم النهاردة على مكالمة من موظف البنك، بيقولي أنه تم الحجز على حساباتي عندهم، وقالي أنه بيلغني علشان لو حبيت اشتري حاجة متعرضش لإحراج".

وأضاف: "أنا قولت له ولا يهمك يحجزوا براحتهم، أنا لحم كتافي من خير البلد، واحنا الصعايدة والفلاحين إللي زينا، بيبقوا شايلين في بيوتهم قد اللي حاطينه في البنك".

تجدر الإشارة إلى أن أحدث أعمال خالد سرحان، كان الاشتراك في السباق الرمضاني الماضي، بمسلسل "المداح"، من بطولة حمادة هلال، أحمد بدير، نسرين طافش، حنان سليمان، خالد سرحان، محمد عز، رضوي البروكي، عمرو رمزي، محسن منصور، بسمة ماهر، دنيا عبد العزيز، جمال عبد الناصر، تأليف أمين جمال، شريف يسري، وليد أبو المجد، إخراج أحمد سمير فرج، إنتاج سكيرمو. 

 

Dr.Radwa
Egypt Air