الأحد 19 مايو 2024

شاهد.. مها أحمد تغازل زوجها مجدي كامل.. وتعلق: "أول بشر احتلني"

مها أحمد

فن5-6-2021 | 19:05

مصطفى فكيه

وجهت الفنانة مها أحمد، رسالة رومانسية لـ زوجها الفنان مجدي كامل، من خلال حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام" .

 

ونشرت "مها" صورة تجمع بينها وبين زوجها وعلق عليها قائلة:" أول واحد أنت، حيل عشقته من أول نظرة، صرت أشوفك وإني نايم شكد احبك الله عالم حبك جيش وحاوطني يا أول بشر احتلني".

 

في سياق متصل، كانت أثارت الفنانة مها أحمد، جدلا كبيرا خلال الأيام الماضيه بسبب مهاجمتها لـ نجمين كبار مثل أحمد السقا وأمير كرارة، عبر حسابها الشخصي التواصل الاجتماعي "فيس بوك".

 

 

 

حيث قامت مها أحمد بنشر منشور عبر "فيس بوك" قائلة:" عوضي علي الله دي الجملة اللي دايما بقولها لما اتصدم في أشخاص.. الحكاية يا سادة نجمين عملوا مسلسل واتنجمت عليهم بنوتة لسه ألف باء وطلعوا كمان مبيقروش اللي بيمثلوه وربنا يركب عليهم بنوتة سنة أولى تمثيل وخبرة".

 

 

 

وأضافت: الحكاية يا سادة نجمين عملوا مسلسل واتنجمت عليهم بنوتة لسه ألف باء تمثيل واديتهم علي قفاهم وركبت عليهم إلى أن أصبحت بطلة المسلسل وبطلة الدعاية للمسلسل وهما راضيين رغم أن طول عمرهم مبيعملوش كده مع أي زميلة لهم أقربها أنا.. النجم الأولاني بيني وبينه عيش وملح وزمالة.. رشحت في مسلسل بطولته وكان بيقنعني بدور ولما وافقت بعتولي دور تاني معرفوش، دور متعملوش واحدة مبتدئة المفروض أنه عارف قيمتي الفنية وعارف أني إضافة له اتهرب مني.. وموقفش جنبي وباعني رغم أن الكل عارف أني زي أخته (ندل).

 

 

 

وتابعت :"أما التاني كان في بداياته يتمني يسلم عليا ويقولي يا أستاذة.. نزلت من نفسي وقلتله مش هنشتغل مع بعض ما هي الحوجة مرة، رد وقالي الدور بينادي صاحبه.. طبعا محكلكوش قد أيه ندمت نفسي وعشت أسود أيام حياتي عياط واكتئاب.. وقلت "عوضي عليك يا رب".. تمر الأيام والاتنين يعلو ويتجمعوا مع بعض في مسلسل واحد "على عينهم طبعا".. ويمثلوا وحش قوى.. تمثيل الكفار.. وطلعوا كمان مبيقروش اللي بيمثلوه.. وربنا يركب عليهم بنوتة سنة أولى تمثيل وخبرة ويتحول المسلسل والدعاية الدراما كاملة لصالحها.. وهما مخدماتية للأستاذة".

 

 

 

واختتمت مها أحمد: "يمهل ولا يهمل أبدأوا من جديد يا أوفر تمثيل.. ياللي مبتقروش يا كمبارس جنب النجمة.. نصيحة بلاش تتشطروا على اللي كان بينكم وبينهم عيش وملح.. بلاش تتشطروا على أساتذتكوا.. عوضنا على الله.. يا رب ما تحوجنا لحد حتى ولو كان أقرب الناس لينا".

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Maha Ahmed _ مها احمد (@mahaahmed_official)

 

الاكثر قراءة