السبت 8 يونيو 2024

محمد الشقنقيري لزوجته بعد أزمته مع رحيل ذكري: «كان لازم أخد بالي»

محمد الشقنقيري وزوجته

فن20-6-2022 | 16:01

منار بسطاوي

وجه الفنان محمد الشقنقيري، الاعتذار لزوجته، وذلك بعد أزمته الأخيرة مع عارضة الأزياء رحيل ذكري، وكشفها عن وجود علاقة بينهما، لافتًا أنه كان يجب عليه توخي الحذر في فترة انفصاله عن زوجته.

ونشر الشقنقيري عبر صفحته الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" صورة تجمعه بزوجته، وعلق عليها قائلًا: "بحبك.. وآسف من كل قلبي.. آسف على أي تصرف ممكن يكون جرحك أثناء غيابك.. آسف على دخولي في تفاهات خلال انفصالنا".

وأضاف محمد الشقنقيري: "كان لازم أعمل لغيبتك ألف حساب وكان لازم أقدر الأمور أحسن من كده.. حتى في طلاقنا اقحمتك في معاركي الخاصة وبرضه كنتي سندي الوحيد زي ما طول عمرك سند وضهر.. آسف عمري كله اللي جاي بس اللي بينا أكبر بكتير من كل ده.. إحنا بينا مش عشرة سنه ولا إتنين إحنا بينا عشرة ٢٥ سنة..  بينا بيت وحياة وولاد وعشرة عمر".

وتابع محمد الشقنقيري: "أنتي حب العمر كله.. أنت الحب الوحيد في حياتي.. أنا وعدتك وإحنا بنرجع إني عمري ما هاجرحك في يوم من الأيام  وللأسف ما فيش كام شهر ودخلتك في دوامة ملكيش ذنب فيها وفي وقت حتى مكنتيش موجودة ف بس برضه كان لازم اخد بالي كويس أنا بعمل أيه وبتعامل مع مين وإزاي.. وبرضه أنتي الوحيدة اللي واقفة معايا مش عارف أقولك أيه ولا اعتذرلك إزاي.. بس أنا حقيقي أسف وحقيقي عمري ما حبيت ولا هاحب ست غيرك.. بحبك".

وجدير بالذكر أن الفنان محمد الشقنقيري تسبب في جدل كبير بالأيام الماضية، وذلك بعد تصريح عارضة الأزياء رحيل ذكري بزواجها منه، وهو الأمر الذي نفاه، لافتًا أنه ليس له علاقة بها.